روستای لاویج، ییلاقی سرسبز در محمودآباد

8 دی 1401
0 دیدگاه
روستای لاویج 8453214105531

روستای لاویج روستایی است در دل مازندران با چشم اندازی تماشایی و دارای آب و هوای مطبوع و خنک. در فصل بهار و تابستان نیز این روستا دارای آب و هوای خنک است، در میان دره های جنگلی رشته کوه های البرز واقع شده است و دارای طبیعتی جذاب و مورد پسند برای همگان است. از جمله زیبایی های این روستا می توان به باید به آبشار و دره های جنگلی آن اشاره نمود. روستای لاویج یکی از روستاهای شگفت آور محمودآباد است که هرساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب نموده است. ناگفته نماند که رهن و اجاره ویلا در محمودآباد در راستای سفر به این شهر و دیدن جاذبه های تماشایی آن بسیار صورت میگیرد و بر کسی پوشیده نیست که سرمایه گذاری در این شهر در زمینه املاک در حال گسترش است.

جنگل های روستای لاویج

یکی از زیبایی های واقع در این روستا جنگل های آن هستند، تصور کنید در طبیعتی زندگی می کنید که سراسر با درختان سرسبز و تنومند جنگل پر شده است، تا چه اندازه برای شما جذاب است؟ مسلمان دیدن چنین منظره برای همه ما جذاب و تماشایی خواهد بود. اگر به دنبال سفر به محمودآباد هستید حتما از روستای لاویج دیدن کنید. جنگل های واقع در این روستا دارای درختانی هستند که مربوط به میلیون ها سال گذشته می باشند . از جمله درختان کهن این جنگل ها باید به درختان راش اشاره کرد.

روستای لاویج 4651351506

آبشار حرام او

آیا تاکنون نام آبشار حرام او به گوشتان خورده است؟ یکی دیگر از جاذبه های تماشایی مربوط به روستای لاویج ، آبشار حرام او است. این آبشار در مسیر جاده چمستان به لاویج واقع شده است و شامل آب بسیاری خنک و گوارایی می باشد. این آبشار همچنین دارای امکانات پذیرایی و تفرجگاهی زیبایی است. به دلیل این که این آب از ارتفاعات سوردار و از پایین دست حرم امام زاده ای که درآنجا دفن است به پایین سرازیر می گردد .

روستای لاویج 87465132120552

فیل سنگی

قطعه سنگی بزرگ در مرکز روستای لاویج واقع شده است که در اثر فرسایش به شکل فیل سنگی در حالت نشسته نقش بسته است که به فیل سنگی شهرت یافته. این فیل سنگی توجه بسیاری از مسافران و گردشگران را به خود جذب نموده است .

 

ارسال دیدگاه