سرزمین رویاهای محمودآباد کجاست؟ 🌎| امکانات | سینما شش بعدی | سقوط آزاد | عکس

19 فروردین 1403
0 دیدگاه
قطار و چرخ و فلک بزرگ در شهربازی محودآباد 415145
  1. آیا قصد سفر به شهر محمودآباد را دارید؟
  2. آیا می‌دانید محمودآباد، شهربازی پر مهیج را برای شما فراهم کرده است؟

سرزمین رویاهای محمودآباد یک پیشنهاد کامل برای تفریح و گردشگری است، با ارائه امکانات گوناگونی که به شما اجازه می‌دهد تا لذت‌بردن از وقت خود را به اندازه‌ی کافی داشته باشید. این شهربازی نیز از جمله پرمخاطب‌ترین و پیشرفته‌ترین مجموعه شهربازی‌های شمال ایران محسوب می‌شود. اگر می خواهید اطلاعات مفیدی دریافت کنید با ما همراه باشید تا بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.


📍 شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد کجاست؟

آدرس دقیق: استان مازندران، شهر محمودآباد، ۵ کیلومتری جاده فریدون کنار

آدرس دقیق شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد روی نقشه 541541
برای دستیابی به آدرس دقیق سرزمین رویاهای محمودآباد روی نقشه کلیک کنید

🚲 امکانات سرزمین رویاهای محمودآباد

در سواحل محمودآباد، پهنای ساحل دریای خزر به کمترین حد ممکن می‌رسد، و از بین این سواحل، سرزمین رویاهای یا پلاژ خط آهی به عنوان بهترین گزینه برای شنا و لذت بردن از زمان برای بازدیدکنندگان تلقی می‌شود. این پارک ساحلی با امکاناتی همچون شهربازی، آلاچیق‌ها، قایق‌سواری و رستوران‌های سنتی و مدرن در اطراف، قادر به ارائه لحظات شاد و سرگرم‌کننده برای گردشگران است. طرح‌های تجدیدسازی و بهسازی سواحل در این منطقه انجام شده و پلاژ‌های مخصوص مردان و زنان نیز در نظر گرفته شده است.

چرخ و فلک و امکانات پرهیجان در شهربازی محمودآباد 1456814


سقوط آزاد در شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد

این مکان یکی از تجربه‌های هیجان‌انگیز و نفس‌گیر است که برای علاقه‌مندان به تجربه ارتفاعات بالا بسیار جذاب است. ارتفاعی که از آن سقوط می‌کنید بسیار مهم است، اما همواره تجربهٔ هیجان‌انگیزی فراهم می‌کند. سیستم سقوط آزاد با سه گام در این شهربازی احساس سرزندگی و هیجان را به شما می‌دهد. در این مکان علاوه بر بازی‌های ساده مانند انواع سرسره و تاب، وسایل بازی پیچیده‌تری مانند پاندول فضایی، ماشین کوهستان، برج مبارز و سفینه فضایی نیز وجود دارد.

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت و شنا در دریای خزر هستید، پلاژ خط آهی محمودآباد بهترین مقصد برای شماست. این پلاژ دارای مناطق مخصوص برای شنا کردن بانوان و آقایان است که امنیت و راحتی شما را تضمین می‌کند. با پانصد متر نوار ساحلی یکپارچه، سرزمین رویاهای محمودآباد برتری ویژه‌ای نسبت به سواحل دیگر منطقه شمال کشور دارد و تجربهٔ لذت بخشی را برای شما فراهم می‌کند.

تفریح پر هیجان مردم بر روی صندلی های شهربازی در ارتفاعات 5641


شهربازی سرزمین رویاها

شهربازی سرزمین رویاها بر روی چهار هکتار زمین و با تنوع بی‌نظیری از بازی‌ها و سرگرمی‌ها طراحی شده است. از بازی‌های آرام مانند قطار تا بازی‌های هیجان‌انگیز و پر از آدرنالین مانند سقوط آزاد، پاندول، سفینه فضایی و سرسره چرخان، همه در این شهربازی یافت می‌شوند. علاوه بر این، سینمای فراگیر ۶ بعدی نیز به این مجموعه اضافه شده است تا تجربه تفریحی کامل‌تری را برای بازدیدکنندگان به ارمغان آورد.

درخشش چرخ و فلک در شهربازی محمودآباد 4561

وسایل شهربازی در سرزمین رویاها در محمودآباد 8541


سینمای شش بعدی در شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد

اگر به دنبال تجربه‌ای پر از هیجان هستید، بدون شک، سینمای شش بعدی در شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد برای شما بهترین گزینه است. در این سینما، برای حدود بیست دقیقه، شما به دنیایی از هیجان و ترس فرستاده خواهید شد. اینجا که اجسام به شکل سه بعدی نمایش داده می‌شوند و با حرکت آنها در فضا، زمان نیز به این تجربه اضافه می‌شود. با این وجود، مفهوم بعد پنج و شش در دنیای فیزیک معنی واقعی ندارد، اما در دنیای تفریح و سرگرمی، این دو بعد باعث افزایش هیجان و تجربه شما می‌شوند. استفاده از سیستم‌های پخش صدا از سراسر سالن و افکت‌هایی مانند پاشیدن آب به همراه تکنولوژی شش بعدی، باعث می‌شود که شما برای بیست دقیقه متوالی در معرض هیجان و ترس فراوانی قرار بگیرید.

تفریح مردم در سینما شش بعدی شهربازی محمودآباد 4854


شهربازی کودکان

یکی از امکانات محبوب برای کودکان در شهربازی، قطار کرم میوه است این وسیله سرگرمی به عنوان یکی از بازی‌های مورد علاقه کودکان خردسال محسوب می‌شود. از آنجایی که کودکان کوچک می‌توانند به همراه والدین خود از این قطار استفاده کنند، این وسیله تفریحی جزو وسایلی است که تمام اعضای خانواده می‌توانند با هم از آن لذت ببرند. همچنین، مانند سایر شهربازی‌های دیگر در سراسر ایران، در اینجا نیز می‌توانید انواع پشمک و تنقلات مختلف را پیدا کنید.

رانندگی و بازی نوجوان ها با ماشین های شهربازی محمودآباد 41541 قطار و چرخ و فلک بزرگ در شهربازی محودآباد 415145

ارسال دیدگاه