معروف ترین جاذبه های خیره کننده فریدونکنار که تاکنون نمی دانستید!

18 آذر 1401
0 دیدگاه
جاذبه های خیره کننده فریدونکنار 8745641041

جاذبه های خیره کننده فریدونکنار بسیارند، این شهر تاریخی و قدیمی یکی از زیباترین شهرهای شمال است که مسافران و گردشگران بسیاری جذب آن هستند. اگر قصد سفر به این شهر رویایی را دارید توصیه می شود از جاذبه های دیدنی که در این محتوا به آن اشاره می کنیم دیدن کنید ، مطمئن باشید هرگز پشیمان نخواهید شد.

پارک لاله فریدونکنار

یکی از جاذبه های خیره کننده فریدونکنار مربوط به پارک لاله است. این پارک بهترین اسکان برای مسافران و گردشگران به شمار می رود، در این پارک ساحلی تمامی امکانات برای تفریح و رفاه فراهم شده است تا محیطی امن و مجهز برای مسافران پدید آید. بسیاری از گردشگران به هنگام سفر از این شهر به دنبال جایی برای زندگی و یا سکونت در طی مسافرت خود هستند. اجاره ویلا در فریدونکنار برای مسافرانی که قصد سکونت و یا اقامت دراین شهر را دارند ممکن است. همچنین نیز می توانند به سراغ پارک ساحلی لاله فریدونکنار، یکی از جاذبه های خیره کننده فریدونکنار بروند، این پارک در کنار دریا واقع شده است و افراد به هنگام سفر به این شهر می توانند در زمانی که مایل باشند به سواحل دسترسی داشته و از زیبایی های سواحل نهایت استفاده را ببرند.

جاذبه های خیره کننده فریدونکنار 87465415240

باغ پرندگان فریدونکنار

یکی دیگر از جاذبه های خیره کننده فریدونکنار که میخواهیم آن را معرفی کنیم، باغ پرندگان است. این جاذبه دیدنی به عنوان نخستین باغ پرندگان شمال ایران شناخته می شود و در نزدیکی دریای این شهر واقع شده است. پرندگانی که در این باغ نگهداری می شوند در انواع مختلفی وجود دارند، از معروف ترین آن ها مرغابی، غاز وحشی، مرغ وحشی، پلیکان، قو و… را می توان نام برد. افرادی که به تماشای پرندگان ناب و کمیاب علاقمند هستند می توانند حتما به این باغ پرندگان در فریدونکنار سری بزنید و از این همه زیبایی خداوند لذت ببرید.

جاذبه های خیره کننده فریدونکنار 8976454101

روستای ازباران

روستای ازباران فریدونکنار، یکی از روستاهای ناب و تماشایی در این شهر است. این روستا هرساله پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است و به دلیل سرسبزی و چشم انداز بکر خود از معروف ترین روستاهای شمالی به حساب می آید. این روستا همچنین دارای 6 آبندان است که امروزه در حال بازسازی است،اهالی این روستا از طریق صیادی، کشاورزی و شکار پرندگان اقتصاد خود را می گردانند.

پل فلزی

پل فلزی از جاذبه های خیره کننده فریدونکنار به شمار می رود و در مرکز شهر واقع شده اسا. این پل تاریخی دارای قدمتی بالای 80 سال را به خود اختصاص داده است و در زمان پهلوی اول ساخته شده است.  پل فلزی فریدونکنار که نام پل معلق فلزی را از آن خود کرده است از دیدنی های بکر فریدونکنار است که هرساله بازدیدکنندگان بسیاری برای دیدن آن به این شهر سفر می کنند. شایان ذکر است ارتفاع این 16 متر، طول آن 8 و عرض آن 8 متر می باشد، با توجه به این که از ساخت این پل 90 سال گذشته است، اما همچنان قدمت و استحکام خود را حفظ کرده است و این یعنی ساخت با بهترین مصالح و با کیفیت ترین فلز .

جاذبه های خیره کننده فریدونکنار 87468541046

سخن آخر

در این بخش دانستید که فریدونکنار یکی از شهرهای شمالی است که جاذبه های بسیار خیره کننده ای را در خود جای داده است. شهرستان فریدونکنار جزء شهرهای ساحلی استان مازندران بوده و یکی از زیباترین سواحل شمالی کشور را دارد. بسیاری از گردشگرانی که به این شهرستان سفر می کنند، برای گردش خود به دنبال جاهای دیدنی فریدونکنار هستند تا بتوانند گردشی بسیار لذت بخش در این شهرستان را تجربه کنند.

ارسال دیدگاه