قبل از خرید ویلا در سرخرود با انواع ویلا از لحاظ سازه آشنا شوید

22 دی 1401
0 دیدگاه
خرید ویلا در سرخرود 687684355454

خرید ویلا در سرخرود امروزه به یکی از بزرگترین و سودآورترین سرمایه گذاری ها تبدیل شده است. ویلاها و ساختمان ها علاوه بر اینکه از لحاظ سبک و موقعیت جغرافیایی متفاوت هستند بلکه از نظر سازه نیز با یکدیگر فرق دارند. اگر قصد خرید ویلا در سرخرود را دارید پیشنهاد می شود این محتوا را تا انتها بخوانید.

انواع مختلف ویلا از لحاظ سازه

ویلای فلت

ویلای فلت یا همان ویلای همکف به ویلایی گفته می شود که در سطح زمین ساخته می شود اما در سرخرود به دلیل نزدیکی به سواحل و رطوب نسبتا بالا سطح ویلا 1 متر با سطح زمین فاصله دارد. ویلاهای همکف عموما دارای بناهای 80 تا 150 متر هستند و دو الی سه خواب را شامل می شوند. ویلاهای فلت نسبتا به سایر ویلاها دارای قیمت پایین است که همین موضوع سبب محبوبیت و فروش بالا این دسته از ویلاها شده  است. این ویلاها همچنین در خانه باغ ها یا مکان هایی که چشم انداز کمتری دارند ساخته می شوند.

خرید ویلا در سرخرود 65486745415220

ویلای نیم پیلوت

ویلای نیم پیلوت یکی از دیگر از انواع ویلا است که هنگام خرید ویلا در سرخرود می توانید این سبک را نیز در نظر داشته باشید. ویلای نیم پیلوت حد واسط بین ویلای دوبلکس و فلت است و در طراحی آن برای ایجاد فضایی همچون اتاق خواب مستر ، پارکینگ اختصاصی و انبار یک اختلااف سطح نیم طبقه ای وجود دارد . ایجا پله های چوبی این راه رو ها را بسیار زیبا می کند. در ویلای نیم پیلوت معمولا با ویلای دوخوابه رو به رو هستیم که یک اتاق آن در سطحی بالاتر قرار دارد.

خرید ویلا در سرخرود 5454564321

ویلای دوبلکس

ویلای دوبلکس به ویلایی گفته می شود که دارای دو طبقه مجزا بوده و این طبقات از طریق پله به یکدیگر متصل می شود. در این سبک از ویلا از پله به عنوان بخش جدایی ناپذیر استفاده می شود. ویلاهای دوبلکس از توجه بسیاری برخوردارند و قیمت بالاتری را نیز نسبت به سایر ویلاهای دارند. از این دسته از ویلاها به عنوان ویلا لاکچری یاد می شود. هنگام خرید ویلا در سرخرود می توانید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که در طراحی ویلاهای دوبلکس فضای شلوغ از فضای خلوت کاملا جدا است. معمولا طبقه اول آن اتاق نشیمن، هال و پذیرایی است و طبقه دوم آن نیز حمام ، اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی را شامل می شود.

خرید ویلا در سرخرود 65465768451

ویلای تریبلکس

ویلاهای تریبلکس از جمله ویلاهای گران اما بسیار زیبا به شمار می روند. اگر به دنبال خرید  ویلا در سرخرود باشید خواهید دید که ویلاهای تریبلکس در بین سایر ویلاها به زیبایی می درخشند. متریال های به کار رفته در این ویلاهای بسیار با کیفیت و گران قیمت است.  وجود روف گاردن  زیبایی این دسته از ویلاها را چندین برابر کرده است. در ویلاهای تریبلکس عموما امکاناتی همچون آلاچیق، باربیکیو، مبلمان  و.. نیز وجود دارد،  اگر از دسته افرادی هستید که ویلای شمال را برای تفریح و دوری از شلوغی زندگی شهری می خواهند می توانید ویلای تریبلکس که یکی از ویلاهای لاکچری است را در نظر داشته باشید. ارزش ویلاهای شمالی همواره رو افزایش است چرا که شمال ایران یکی از مناطق توریست پذیر با امکانات باورنکردنی بالا است و توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به سمت خورد کشانده است.

 

ارسال دیدگاه