سبک مدرن طراحی بی نظیر ویلا در سرخرود

20 آبان 1401
0 دیدگاه
سبک مدرن 548541854184168

سرخرود در سال های اخیر یکی از محبوب ترین شهر ها برای سفر و همینطور سرمایه گذاری بوده است در این مقاله ما قصد داریم راجب سبک طراحی بی نظیر هنگام خرید ویلا در سرخرود صحبت کنیم. و در ادامه با این شهر بیشتر آشنا می شویم.

خصوصیت های سبک مدرن ویلا

بایستی بیان کرد امتیازاتی مانند نزدیکی بسیار زیاد به دریا از یک طرف و جنگل های انبوه از طرف دیگر ساخت ویلاهای مدرن را در‌این حوزه‌ را پرطرفدار کرده است. از طرفی داشتن امکانات تفریحی و رفاهی، وجود مرکز های خرید و نیز دارا بودن سهم توریسم و گردشگری ویژه در‌این منطقه، ساخت و خرید ویلاهای پیشرفته و متناسب با نیازهای زندگی امروز را ایجاد می کند. ویلاهای مدرن سبک جدیدی از ساخت ویلا می باشد که در آن بیشتر از دکوراسیون های ساده و در عین حال زیبا استعمال می‌شود. در‌این نوع معماری محدودیتی در نظر گرفته نمی‌شود و از نیروی ابتکار شخص در ساخت آن استفاده می‌گردد.

سبک مدرن

یکی از پر طرفدارترین انواع سبک دکوراسیون داخلی، انتخاب سبک مدرن برای دکوراسیون است. سبک مدرن در قرن ۲۱ میلادی شکل گرفته می باشد و در آن از حداقل رنگ ها، خطور صاف و مشخص به کار گرفته می شود. در‌این سبک دکوراسیون از فضاها به بهترین صورت ممکن استفاده می گردد در عین حال سعی می گردد از مبلمان و اسباب معمولی استفاده شود. معمولا در ویلاها به سبک مدرن از در های شیشه ای، استخر و جکوزی استفاده می‌گردد. در طراحی خارجی ویلا به سبک مدرن از باکیفیت ترین مصالح استفاده می شود، از جمله در این نوع ویلا از پارکت های فوق العاده مدرن، زیبا و ضد آب استفاده می‌گردد.

 

سبک مدرن 5546384684168416854168

بررسی خصوصیت های سبک مدرن ویلا

طراحی باز
استفاده فلز، کروم و یا شیشه با طراحی صاف و ساده
بازی با رنگ ها بر زمینه اصلی
نبود تقارن عمدی
معمولا به سبک دوبلکس طراحی می گردد.
هر اتاق برای خود سرویس بهداشتی مجزا دارد.
استفاده از رنگ های طوسی و سفید و صورتی کمرنگ برای طراحی داخلی

سادگی سبک مدرن

سبک مدرن در عین سادگی دارای وسایل لوکس  است ، مانند استفاده  از میز و آیینه کنسول در دکورا سیون داخلی ویلا و یا استفاده  و به کار بردن رنگ طوسی ، سفید ، کرمی و … در دکورا سیون داخلی و دکوراسیون فضای داخل ویلا . همچنین در سبک مدرن برای جلوه دادن به فضای درونی از کوسن های شیک و با تضاد مبل استفاده می گردد تا هنر نمایی سبک را به رخ بکشد . شاید گاهی شاهد داشتن میز و صندلی های کوچک و ساده در بخش جلویی و یا پشتی ویلا باشید ، می بایست بیان کرد در سبک مدرن برای جذابیت سبک از اینگونه ایده ها استفاده می گردد. در دکوراسیون ویلا با سبک مدرن در بخش جلویی یا پشتی حیاط فضایی دنج به وجود خواهند آورد. حتی داشتن آلاچیق کوچک و رویایی نیز در سبک مدرن قابل مشاهده است. با دقت به توضیحاتی که از سبک مدرن در ساخت ویلا داده شد، می‌خواهیم به مجموع عناصری که در این زمینه مطرح می‌شود بپردازیم.

رنگ های به کار رفته در سبک مدرن

در دکوراسیون داخلی ویلا های امروزی و لوکس از رنگ های خنثی و رنگ های غنی و گرم بیشتر استفاده می‌گردد. اکنون با توجه به ذوق و سلیقه خود از بین رنگ ها گرم و خنثی بایستی بهترین ها را انتخاب کرده و به طور ترکیبی در دکوراسیون استفاده نمائید. ترکیب اصولی رنگ ها و تعادل بصری رنگ ها بسیار مهم می باشد. بهترین رنگ هایی که به شما می‌توانیم توصیه کنیم رنگ های مشکی، نقره ای، خاکستری، طوسی، ذغالی، کرم، قرمز، جگری یا آلبالویی، نارنجی، زرد، قهوه ای و این قبیل رنگ ها در این سبک کارایی دارد. رنگ وسایلی که نیاز به دیده شدن ندارند را خنثی در نظر بگیرید و هر آنچه بهتر می باشد به خوبی دیده گردد بایستی روشن و گرم باشد. روی هم رفته مجموع در و دیوار و اجزای نه چندان اساسی ویلا در سبک مدرن به رنگ های خنثی در می‌آید. از این رو برای بهتر دیده شدن تابلوی نصب گردیده در دیوار می بایست رنگ آن را روشن و حدالامکان گرم انتخاب فرمائید. این کمک می نماید که دیوار جان گرفته و نقاشی و تابلوی نصب گردیده در دیوار توجه مخاطب را به خویش جلب کند. در شرایطی‌که مبلمان شما در رنگ خنثی می باشد بهتر می باشد با کوسن های رنگی به آن جان دهید.

سبک های طراحی ویلاهای مدرن

در طراحی مدرن بیشتر از سبک های مینیمال و یا ماکسیمال به طور درهم استفاده می‌گردد. در سبک های مینیمال بیشتر به ساده گرایی گرایش است. در حالی که در سبک ماکسیمال حالت هنجار شکنانه داشته و حد و مرزها و محدویت ها را در هم می‌شکند. از خصوصیت های سبک مدرن ویلا این می باشد که می توان این دو را با هم ترکیب کرده و در طراحی داخلی ویلا بهره برد.

 

طراحی داخلی در ویلاهای مدرن

از ویژگی های سبک مدرن ویلا این می باشد که اصلا فضای داخلی ویلا شلوغ و پر‌از اسباب و اثاث و وسایل نخواهد بود. در‌این سبک تلاش می‌گردد از حداقل اسباب و اشیا برای تزیین داخلی ویلا استفاده گردد. در‌این طراحی ها همانگونه که گفتیم محدودیتی در ایجاد تقارن و تناسب نیست. می شود به راحتی از کمترین وسایل، حالت مدرنیته را در ویلا ایجاد کرد. در‌این طراحی های مدرن از مبلمان های سلطنتی و یا بسیار حجیم استفاده نمی‌ گردد و مبلمان راحتی جای آنان‌را خواهد گرفت. این نوع چینش به حفظ آرامش در‌این ویلاها کمک بسیاری خواهد کرد.

سبک مدرن 41687416841867416874168541

سرخرود

سرخرود یکی‌از شهرهای توریستی توریسم میان فریدونکنار و محمودآباد است که در استان مازندران واقع گردیده‌است. به جهت نزدیک بودن سرخرود به شهر آمل، چشم اندازهایی زیبایی از طبیعت و سرسبزی شمال را به وجود آورده. در صورتیکه در مسیر آمل به سرخرود بروید شالیزارهای برنجی خواهید دید که از جوار روستاهایی نظیر حاجی آباد می گذرد. همینطور بزرگ ترین رود شمال که هراز می باشد از بین این شهر عبور می نماید و حاجی آباد را به دریا متصل می کند همین امر منجر به وجود آمدن تصاویر زیبایی از این شهر شد‌ه‌است. طبق پژوهش ها و نتایج به دست آمده از قلاکتی و کشفیات باستانی، پیشینه تاریخی سرخرود را به ۴۰۰۰ سال پیش و مربوط به عصر آهن می دانند. طبق بعضی روایات اسم سرخرود برگرفته از داستانی می باشد که می گوید سر ۴۰۰۰ نفر در یک روزبریده گردیده و خون جاری گردیده تمام رودخانه را در برگرفت و رودخانه به رنگ سرخ درآمد. از آن به بعد این منطقه به سرخرود نام گرفت. داستان دیگری هم می‌باشد که طبق آن نام سرخرود برگرفته از رودخانه هراز می باشد که از دماوند سرچشمه می گیرد و به دلیل گل ‌آلود بودن و وجود رنگ سرخ خاک ترکیب با رودخانه هراز به‌این نام شهرت یافته می باشد.

شرایط آب و هوایی و بهترین زمان سفر به سرخرود

تابستان های گرم با شرجی بالا و زمستان های نسبتا سرد از شاخصه های آب و هوایی استان مازندران می باشد. سرخرود بعنوان یکی‌از شهرهای این استان از این قاعده پیروی می نماید. چنانچه تصمیم دارید در فصل بهار به‌این شهر سفر فرمایید با آب و هوای معتدل روبرو خواهید شد که نسبتا گرم می باشد. در فصل‌پاییز آب و هوای معتدل که نسبتا سرد می باشد انتظار شما‌را می‌کشد. در فصل تابستان این رطوبت هوا می باشد که شما‌را آزار خواهد داد. زمستان های بسیار سرد نیز شما‌را از شنا کردن در دیای خزر منع می کند. پس می توان ذکر کرد که بهترین فصل برای سفر به سرخرود همان اواسط فصل بهار و فصل پاییز است.  برای داشتن مسافرت و تعطیلاتی عالی با اجاره باغ ویلا در سرخرود، خرید ویلا در سرخرود یا خرید باغ ویلا در سرخرود می توانید هر زمان که خواستید یک مسافرت عالی را برای خود رقم بزنید. ضمنا سفر در‌این روزها هزینه شمارا کاهش می دهد مخصوصا درصورتی که تعطیلاتی در پیش نباشد. رانندگی در مسیر تهران تا سرخرود و جاده های خلوت لذت سفر شما‌را دو چندان می نماید. طراوت و شادابی باران فصل‌پاییز بسیار روح بخش می باشد. طبیعت سرخرود در فصل پاییز رنگین کمانی از رنگ های شاد، متنوع و دلفریب می باشد. زیبایی زایدالوصف این موهبت های الهی در هیچ کلمه و واژه و جمله ای قابل وصف نیست. هر ساله بهشت هزار رنگ سرخرود، درانتظار مسافران پاییزی می باشد. بدلیل آب و هوای عالی و پیشرفت روز افزون این شهر خرید باغ ویلا در سرخرود، فروش باغ ویلا در سرخرود، اجاره باغ ویلا در سرخرود، خرید ویلا در سرخرود و فروش ویلا در سرخرود روزانه در حال افزایش است. یکی دیگر از مزیت هایی که این شهر برای سرمایه گذاری دارد این است که فروش ویلا در سرخرود و فروش باغ ویلا در سرخرود به راحتی انجام می پذیرد و همیشه مشتری خود را دارند بنابراین اگر از خرید خود پشیمان شده اید یا قصد خرید در جای دیگری را دارید هر زمان که خواستید می توانید ویلای خود را بفروشید.

 

ارسال دیدگاه