ساحل ماسه ای سرخرود، از دلایل بینظیر سرمایه گذاری

8 آذر 1401
0 دیدگاه
ساحل ماسه ای 8453154850

سرخرود شهری است ساحلی که به دلیل ساحل ماسه ای که دارد سبب صورت گرفتن بسیاری از سرمایه گذاری ها در این منطقه شده است. مسافت سرخرود تا تهران از جاده هراز نزدیک به 210  کیلومتر تخمین زده شده است که این فاصله به طور نرمال نزدیک به 3 ساعت زمان نیاز دارد. سرخرود تنها شهری در استان های شمالی می باشد که دارنده ساحلی باز برای مردم می باشد و بیشتر بنا های احداثی در بخش حاشیه دریا سرخ رود حریم قانونی 60 متر کنار دریا را رعایت کرده اند، همین مساله زیبایی خاصی به ساحل دریای سرخ رود بخشیده و خرید و فروش ویلا در سرخرود و خرید ویلا در سرخرود را در این نواحی بسیار اسن کرده است و سرخرود را از سایر شهر های ساحلی مازندران محبوب تر نموده است.

ساحل ماسه ای 84561204650

ساحل ماسه ای سرخرود

ساحل سرخرود که یکی از جاذبه های توریسم محمود آباد به حساب می آید. شهر سرخرود تنها شهر در دو استان مازندران و گیلان می باشد که ساحل آن برای استفاده مردم باز بوده و ویلا ها و ساختمان های آن حریم قانونی ۶۰ متر تا حاشیه دریا را رعایت کرده اند. از این رو مسافران ساحل سرخرود، ناحیه وسیعی از ساحل را پیش رو داشته که با ساخت و ساز ها به هم ریخته نشده است. در این ساحل ناحیه ای به اسم تور سر قرار دارد که صاحب آن شرکت بزرگ صید ماهی می باشد که تور های بزرگی به وسیله قایق های ماهی گیری در دریا پهن کرده اند. این ماهی ها را با تراکتور کشیده و جا به جا می نمایند. یکی از جاذبه های توریسم سرخرود همین صحنه خاص و متفاوت ماهی گیری در این قسمت از ساحل می باشد. ساحل سرخرود برای شنا نیز مطلوب بوده و در آن جدا سازی ناحیه شنای بانوان و آقایان انجام شده است. در پلاژ های آن می توانید در بخش های آزاد و امن آن در دریا آب تنی نمائید. یکی از بخش های دیدنی این، ساحل به اسم ساحل قوری می باشد که یک مجسمه قوری در آن قرار داده شده و هواداران متعددی دارد. همینطور می شود به مجتمع ققنوس، خانه ساحلی ایریتک و برج ساحلی سرخرود در این ساحل اشاره کرد. به عنوان مثال رستوران ها، کافه ها و غذا خوری های این ساحل نیز می توان کافه ساختمان آکس، رستوران عالی مقام و آشپرخانه سلف ناردون را اسم برد. همگی این تجهیزات رفاهی سبب گردیده مسافران تجربه لذت بخشی را در این ساحل پشت سر بگذرانند.

ساحل سرخرود ماسه ای بوده و در آن سکو ها و آلاچیق هایی برای استراحت و کمپینگ گردشگر ها درست شده است. این ساحل از نظر تجهیزات تفریحی نیز وضعیت خوبی داراست و شما می توانید در آن، قایق سواری، جت اسکی و دیگر بازی های و تفریحات آبی را تجربه نمایید. امروزه دیگر اسب سواری در کناره حاشیه دریا های خزری به عادت گردشگر ها تبدیل شده که سرخرود نیز از آن مستثنا نیست. شما می توانید با کرایه اسب از محلی ها دقایق دلپذیری را در کنار این حیوان نجیب در حاشیه دریا بگذرانید. عکاسی از مناظر زیبای ساحلی به ویژه غروب و طلوع خورشید و نیز مناظر صید ماهی بسیار مهیج می باشد.

خرید ویلا سرخرود

شهر سرخرود یک شهر توریستی می باشد که در آن اقامتگاه های بسیاری تشکیل شده است. برای اجاره باغ ویلا در سرخرود، خرید باغ ویلا در سرخرود و خرید ویلا در سرخرود، نواحی ساحلی چون مسکن مهر، خیابان بیست متری، خط دریا و نیز چاکسر مطلوب می باشند. علاوه بر ویلا می توانید به دنبال خرید آپارتمان در سرخرود و حاشیه دریا سرخرود باشید. ویلا های بخش جنوبی سرخرود که در مجاورت آمل می باشند به جهت دوری از دریا و امکانات کمتر شهری در آن ها ارزان تر می باشند. البته اجاره باغ ویلا در سرخرود، خرید باغ ویلا در سرخرود و خرید ویلا در سرخرود در ناحیه ساحلی شهر سرخرود به ویژه گلشهر و خط دریا بسیار لاکچری و گران می باشند. شما همینطور می توانید در روستا های سرخرود نیز به دنبال خانه های روستایی بگردید و با اقامت در آن ها برای خود تجربه زیبایی را رقم بزنید.

ساحل ماسه ای 48564151056

خرید زمین در سرخرود

زمین های لوکس موجود در سرخ رود را که با قیمتی حدود متری 50 تا 60 میلیون تومان خرید و فروش می شوند بیشتر در بخش ساحلی و قطعات تفکیک گردیده پلاک اول حاشیه دریا که دارای ویو دریا، سند مالکیت، کاربری مسکونی، دارنده تجهیزات و امتیازات و انشعابات مشخص و در محله های با کلاسی چون گل شهر، درویش آباد، خط دریا و چاکسر تاسیس شده اند می توان جستجو کرد.

دلیل ارزان بودن زمین در بخشی از نواحی سرخرود چیست؟

از دلایل ارزان بودن زمین می توان به خارج از بافت بودن زمین، فاقد انشعاباتی مانند برق و گاز، عدم کاربری مسکونی، فاقد مسیری آسفالته (گل و شل)، فاقد سند مالکیت، فاقد سازه و ساختمان در این محدوده و بافت کشاورزی دانست. همچنین فروش باغ ویلا در سرخرود و فروش ویلا در سرخرود، در این نواحی بسیار مشکل بوده و به نحوی غیر ممکن می باشد پس باید در هنگام خرید به نکته داخل یا خارج لافت بودن ویلای مورد نظر بسیار توجه داشت تا در اینده دچار مشکل نشد.

 

ارسال دیدگاه