زیبایی های شگفت آور سفر به محمودآباد که انتظار شما را می کشند!

26 آذر 1401
0 دیدگاه
سفر به محمودآباد 846516450

همه چیز در محمودآباد زیبا و تماشایی است، هیچ چیزی نیز به اندازه زیبایی های شگفت آوری که هنگام سفر به محمودآباد  ، این شهر رویایی نباید از دست داد جذاب و مهیج نخواهد بود. تنفس در هوای تازه، گشت و گذار در جنگل های محمودآباد، قدم زدن در نزدیکی سواحل دریایی و… هرکدام می­تواند لذت سفر شما به این شهر را چندین برابر کند، در این مطلب از ویلا سرخرود می­خواهیم برخی از زیبایی های شهر محمودآباد را که سبب شده مسافران وگردشگران بسیاری به این شهر سفر کنند،مورد بررسی قرار دهیم.

سفر به محمودآباد  874561231320

روستای لاویج، بیشترین دلیل سفر به محمودآباد

آیا تاکنون نام روستای لاوریج که گوشتان خورده است؟ لاویج یکی از معروف ترین مکان های دیدنی محمودآباد است که به عنوان مقصدی تماشایی و محبوب برای مسافران و گردشگران این منطقه به شمار می رود. یکی از دلایلی که سبب افزایش محبوبیت این روستا در بین همگان شده است قرار گیری آن در دامنه رشته کوه­های البرز می باشد، این ویژگی سبب شده که افزاد برای طبیعت گردی و گشت و گذاری در این منطقه جان بدهند و از منظره خیره کننده و چشم انداز زیبای آن نهایت لذت و استفاده را تجربه کنند.  در واقع جالب است بدانید که یکی از دلایل خرید زمین در محمودآباد در کنار خرید ویلا در محمودآباد نیز وجود روستای لاویج در محمودآباد می باشد.

ناگفته نماند که چشمه های آبگرم لاویج از بخش های معروف این روستا است که برای رسیدن به آرامش و درمان دردهای مفصلی از آن استفاده می­شود. از گذشته تاکنون مسافران بسیاری برای آب درمانی که این روستای رویایی سفر می کنند تا حتی برای یکبار هم که شده از این مزایای بزرگ بهره مند شوند. هنگام سفر به محمودآباد این جاذبه بکر و دست نخورده طبیعت الهی را از دست ندهید.

سفر به محمودآباد  089784653101

پارک جنگلی تشبندان، پارکی سرسبز و تماشایی

یکی از بهترین مقاصد تفریحی و ماندن در طبیعت به پارک جنگلی تشبندان اختصاص داده شده است. این پارک جنگلی در محمودآباد واقع شده است و به عنوان زیباترین منطقه برای گشت و گذار و تفریح در کنار خانواده شناخته شده است. پارک جنگلی تشبندان به بخش های مختلفی من جمله کیجاوزان، آقاشهر، قلعه جنگل بائوده و وزونره اشاره تقسیم میشود. اگر به دنبال ماجراجویی و کشف مکان های جدید هستید و به فاش کردن اسرار طبیعت علاقمند می باشید جنگل تشبندان دقیقا همان جایی است که بی شک به دنبال آن میگردید.

آدرس دسترسی به پارک چنگلی تشبندان : استان مازندران، شهرستان محمود آباد، شرق جاده آمل، نرسیده به کلوده، جنگل تشبندان.

سخن آخر

روستای لاویج و پارک جنگلی تشبندان دو زیبایی خیره کننده و تماشایی محمودآباد محسوب می شوند، ما سعی بر این داشتیم تا زیبایی های این شهر خوش آب و هوا و توریستی را برایتان بازگو نماییم ،امیدواریم که برایتان مفید واقع شده باشد.

 

ارسال دیدگاه