جاذبه های سرخرود که همگان را حیرت زده کرده است

28 آبان 1401
0 دیدگاه

آیا تا به حال به مناطق دیدنی سرخرود سفر کرده اید؟ دیدنی جاذبه های سرخرود آن قدر تماشایی هستند که بسیاری از زوج های جوان این شهر را برای ماه عسل خود بر می گزینند. سرخرود، شهر پرندگان فریادکش و زیبایی های خداوند به صورت چهار فصل تمامی زیبایی ها را در خود جای داده است. در فصل پاییز و زمستان بارندگی و بارش برف این شهر را پوشش داده و برای مسافران و سایرین دارای زیبایی غیرقابل وصف می باشد. فصول بهار و تابستان نیز فرصتی برای تنفس و تماشای زیبایی های خیره و کننده و سرسبز برای همگان محسوب می شوند. معمولا در فصل بهار و تابستان به دلیل تعطیلات عید و تابستانه سرخرود پذیرای مسافران و توریستان بسیاری است . در این بخش می خواهیم به برخی از زیبایی های سرخرود اشاره کنیم، پس با ماه همراه باشید.

جاذبه های سرخرود 69796786+974964674964

جاذبه های سرخرود

ساحل سرخرود

از زیبایی های خیره کننده که زبانزد همگان است ، ساحل سرخرود می باشد که این روزها مقصد رسیدن به آرامش بسیاری از افراد محسوب می شود. اگر برای دیدن دریا به مازندران سفر می کنید ، ساحل شنی و دریای آبی سرخرود را از دست ندهید. افراد بسیاری به دلیل زیبایی های دریای سرخرود به این شهر سفر می کنند و در مقابل نیز بعضا افراد برای سرمایه گذاری اقدام به خرید ویلا در سرخرود می نمایند. از جمله تفریحاتی که می توان در این شهر انجام داد باید به قایق سواری، شنا، بازی با شن، اسکی ،  موتور سواری و… اشاره کرد.

تپه های باستانی

از دیگر جاذبه های سرخرود باید به تپه ها سرسبز با نام تپه های قلاکتی اشاره نمود. قدمت تپه های قلاکتی به 200 سال گذشته باز می گردد ،  در دوره ساسانیان توسط رومی ها به آنش کشیده است . این تپه های باستانی مقصد گردشگران و بازدیدکنندگان بسیاری است که به قصد سفر  و لذت بردن از جاذبه های زیبای سرخرود به این شهر سفر می کنند.

 

جاذبه های سرخرود 8746512045566

آب بندان سرخرود، زیبای بی مثال در مازندران

آب بندان سرخرود از دیگر جاذبه های سرخرود می باشد که به سرزمین پرندگان مهاجر معروف است. احتمالا این نام را شنیده اید، اگر از دیدن قوهای مهاجر به وجد می آیید می توانید از آب بندان خیره کننده و دلکش سرخرود دیدن نمایید. در آب بندان شرقی و غربی سرخرود، فرصت تماشای مناظر جنگلی و قدم زدن میان درختان انبوه را خواهید داشت ، ثبت خاطرات شیرین در قابی زیبا می تواند خاطرات شما را در آینده تداعی کند. منظره چشم نواز آب بندان یکی از بهترین زیبایی های مناطق سرخرود  محسوب می شود که با وجود قوهای بزرگ و کوچک با نوک های زرد به شهرت بالایی رسیده است.

در واقع می توان گفت سرخرود به دلیل دارا بودن تمامی این زیبایی ها در آغوش خود، مقصد تفریحی و سرمایه گذاری بسیاری ها به شمار می رود، از جمله فعالیت های سرمایه گذاری که در این شهر صورت میگیرد می توان به خرید ویلا و خرید برج ساحلی و حتی آپارتمان های شیک و لاکچری اشاره کرد.

ارسال دیدگاه