آشنایی با محبوب ترین سبک های ویلا در شمال

24 دی 1401
0 دیدگاه
محبوب ترین سبک های ویلا در شمال 231564768746541

از گذشته تا کنون هنگام خرید ویلا در شمال به نکات مهمی توجه شده است، یکی از آن ها نیز سبک ویلا است. محبوب ترین سبک های ویلا در شمال را در این بخش معرفی می نماییم تا بتوانید قبل از خرید ملک در شمال با سبک های محتلف انواع ویلا در شمال آشنا شوید.

سبک مدیترانه ای ، یکی از انواع سبک های ویلا در شمال

امروزه افراد بسیاری به دنبال سرمایه گذاری در زمینه املاک هستند، از همین رو توجه بسیاری به خرید ویلا در شمال و یا خرید زمین در این منطقه می شود. احتمالا دیگر می دانید که خرید زمین در سرخرود، خرید ویلا در بیشه کلا و یا خرید زمین در ملاکلا توجه بسیاری ها را به سمت خود کشانده است. به همین علت ساخت وساز در شهرهای شمالی به طرز چشمگیری افزایش یافته است. هرکدام از ما دوست داریم که ویلای موردعلاقه خود را در سبک و نماهای مختلف خریداری کنیم و یا بسازیم. ما در  ادامه میخواهیم سبک های محبوب ویلا در شمال را معرفی نماییم ،با ویلا سرخرود همراه باشید.

سبک مدیترانه ای

یکی از سبک های ویلا در شمال سبک مدیترانه است، این سبک بیشتر در مناطق ساحلی و رو به دریا همچون محمودآباد، سرخرود، چالوس و…. ساخته می شود اما جذابیت فوق العاده ای را شامل می شود. در سبک مدیترانه از رنگ سفید براق استفاده می شود و طراحی کلی این سبک ها معمولا بیضی شکل اما ساده است و طراحی خاصی در نمای سبک مدیترانه ای اجرا نمی شود. ویلاهایی که به سبک مدیترانه ای هستند دارای حیاط بزرگ به همراه استخر متوسط و گل کاری های خیره کننده و زیبا می باشند. محوطه سازی این سبک بسیار دلکش و زیبا است و نگاه هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند. اگر شما به ویلاهای سبک مدیترانه ای علاقمند هستید باید بدانید که این سبک هم به صورت سبک مدرن و هم به صورت سبک سنتی قابل اجرا است و بسته به سلیقه شما دارد.

 محبوب ترین سبک های ویلا در شمال 356574687465410

سبک سنتی ویلا در شمال

یکی از سبک های محبوب که از گذشته تا کنون در حال اجرا است ، سبک سنتی می باشد. این سبک با نمای رو به جنگل ، گچبری های نمای خارجی ، شومینه  و پنجره های کرکره ای و سنگ مرمر ادغام شده است که زیبایی خیره کننده را خلق می نماید. از قدیم الایام تا کنون سبک سنتی کاربردهای بسیاری دارد، وجود ایوان در این سبک از ویلاها ، سبب خاص بودن آن ها نسبت به سایر ویلاهای شمالی شده است.

 محبوب ترین سبک های ویلا در شمال 08978674654152

ویلای ییلاقی

آیا تاکنون نام ویلای ییلاقی به گوشتان خورده است؟ ویلای ییلاقی ترکسیبی از ویلاهای سبک مدیترانه ای و سنتی هستند که در عین سادگی بسیاری که شامل می شوند، شیب سقف کمتری نسبت به ویلاهای دیگر دارند. از زیبایی های جالب ویلاهای ییلاقی باید به همین سقف کم شیب اشاره کرد که توسط نردبان به پایین راه دارد.

 محبوب ترین سبک های ویلا در شمال 6546578425415

ویلای لاکچری

شاید تصور کنید که ویلای لاکچری به ویلای لوکس و بسیار زیبا گفته می شود اما این تنها مفهوم ویلای لاکچری نبوده ، ویلای لاکچری در واقع به ویلای بزرگ اطلاق می شود که متریال به کار رفته در آن بسیار لوکس و با کیفیت است. عدتا قیمت این ویلاها بسیار بالا تر ار ویلاهای دیگر است. ویلاهای لاکچری دارای اتاق و پنجره های بزرگ و نورگیر است که زیبایی فضایی داخلی را دوچندان می کند. حیاط ویلاهای لاکچری بسیار بزرگ و زیبا با انواع گل های تزئینی طبیعی و مصنوعی است که توجه هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند.

 

ارسال دیدگاه